I.Boice | Iranian Boice Community


اینم پشت صحنه های دو تا موزیک ویدیوی جدیدشون...

لینک دانلود پشت صحنه Truth:

حجم:22MB{با کیفیفت 360P}

لینک دانلود پشت صحنه Still:

حجم51MB{با کیفیت 480P}


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت14:36---14 ارديبهشت 1393
خیلی عالی بود ممنونم ازتون هههه

راستی بابا من این همه نظر میزارم نمیاد؟؟؟

هردفعه میام سر میزنم میبینم نظرات من نیستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اما بازم میگم مممممممممممنووووووووون!
پاسخ:خواهش میکنم^_^ نظراتتونم دریافت میشه و همه رو هم جواب میدم و تایید می کنم$$ شاید یادتون میره توی کدوم پست نطر گذاشتید؟؟؟^_^


puran
ساعت3:00---13 ارديبهشت 1393
vaghean mamnoon
پاسخ:خواهش


مهسا19
ساعت5:33---12 ارديبهشت 1393
نظرای بالارو دیدم فک کردم برا خودت نظر گذاشتی )

واااای چقد زود اومد ایوووووول (ایکون حرکات موزون)

واقعاااااا ممنون خیلی باحالی دمت گرم

بازم اضافه می کنم کاشکی هارت سانگم ام وی داشت
پاسخ:راجب من چی فکر کردی؟؟؟؟برا خودم نظر میذارم؟؟!!^_^


هادی
ساعت0:38---12 ارديبهشت 1393
نظر بدم؟؟؟ok.از این به بعد حتما!!!!!
پاسخ:^_^


هادی
ساعت23:36---11 ارديبهشت 1393
سلام.خسته نباشی.ایول.راستی شما بخوای نخوای من هرروز اینجا سرمیزنم,گوشزد کردن نمیخواد!
پاسخ:پس نظزاتت کجان؟؟؟؟؟!!!!!!!!


vm
ساعت19:44---11 ارديبهشت 1393
سلام فکر کنم اشتباهی هر دوتا رو لینک تروث! گذاشتید
پاسخ:آره....ببخشید$$ درستش کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue trurth making,cnblue still makin,پشت صحنه های cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com